Administratorii sunt cei care întrețin comunitățile în MiceForce. Ei au funcții diferite ca administrator. De exemplu, unii administratori au grijă de dezvoltarea și întreținerea jocului, iar alții au rolul de a întreține comunitățile cu jucători, prin moderare, ghidare, etc.
Un administrator mai este numit și un CCM (prescurtarea cuvântului englez Community Content Manager, adică managerul unei comunități sau a mai multor comunități).
În VioMice există și poziția de Co-Fondator. Aceștia sunt mâna dreaptă a managerului comunității din care fac parte, sfătuindu-l mai mult sau mai puțin atunci când vine vorba de decizii pe care acesta este nevoit să le ia. Dar, asemenea celor din echipa de moderație, ei nu au puterile unui administrator, ei neputând să : schimbe nume, editeze datele unui anumit jucător, dea o anumită poziție în joc etc. Funcția de Co-Fondator nu se poate obține prin aplicare directă, ea putând fi ocupată doar de moderatorii promovați la un interval de timp pe propriul lor merit, către cea de co-fondator.
În prezent, Cleo și Nukichuu sunt Co-Fondatorii comunității RO.
Vă rugăm să contactați un administrator doar în următoarele cazuri:
● Recuperare cont pierdut sau furat
Te rugăm să contactezi un administrator despre acest tip de problemă doar dacă poți dovedi că tu ești adevăratul proprietar, dacă vei insista ca parola contului să fie schimbată fără a aduce dovezi mesajul tău va fi direct ignorat.
● Reclamație de abuz al unui membru al staff-ului
Dacă întâlnești în joc un membru al staff-ului care abuzează de puterile cu care a fost înzestrat, ai o poză/filmuleț, ești rugați să îl/o prezinți urgent administratorului comunității din care acesta face parte. Dacă aduci acuzații nefondate mesajul tău va fi ignorat.
● Alte probleme ce nu pot fi rezolvate de ceilalți membri ai staff-ului
Spre exemplu, puteți raporta unui administrator un o defecțiune a jocului, care desigur că nu poate fi rezolvată de nici un membru al staff-ului voluntar.
● Contestarea unei sancțiuni (numai în cazul în care nu s-a putut ajunge la o rezolvare discutând cu un membru al staff-ului)
Dacă consideri că ai fost sancționat în mod nejustificat pe joc, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să contactezi un moderator pentru a discuta împreună problema și pentru a ajunge la o rezolvare a situației. În cazul în care nu ajungi la un compromis în urma discuției avute nu ezita să contactezi managerul comunității respectiv